Direktlänk till inlägg 6 februari 2010

Fullt ös i hagen!!

Av Maria - 6 februari 2010 22:21


                 Vi lät grabbarna bus släppa loss lite, dvs Alcatraz och Bando. Och jag lovar.....fullt ös blev det    !!! Se och njut av bilderna.// MR

 
 
Ingen bild

AS

22 februari 2010 00:43

Dom e otroligt vackra dessa hästar!Jag ringer i veckan ber om ursäkt att jag inte hunnit...tusen kramar A

 
Carola

Carola

24 februari 2010 08:39

fina bilder!! ja visst är dom vackra Magico han busar o leker med mig ;) vi har precis lärt oss stegra på kommando och han gör det jättbra så lättlärd och vänlig denna häst.

http://www.carola.snabber.se

Maria

26 april 2012 10:33

Vad roligt! Har sett honom på dina bilder på hemsidan. Så fin han är!

 
Ingen bild

Daniella.

12 mars 2010 16:33

väldigt fina bilder.
Men kom igen nu, blogga mera tantelanter :)

Maria

26 april 2012 10:34

Visst är dom duktiga på att svara på kommentarer =)
Jag, linda håller på och gör en ny hemsida nu som förhoppningsvis kommer att uppdateras oftare än den här bloggen =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 6 november 2014 12:27

  Vilken tur vi hade igår. Halmlasset kom, och vi slet som djur i det råa, kyliga vädret att täcka det med pressäningen, vilke inte var så enkelt i snålblåsten. Men vi lyckades innan snön kom !   Sen var det dax att försöka få in hästarna, som ...

Av Maria - 4 november 2014 13:18

   Nu är vi tillbaka igen efter ett långt uppehåll, och mycket har hänt på gården! Maran går med ett hingstföl som heter Mi Ojo e: Fer Avellado, och är nu 6 mån. Sen har vi vårt nya stjärnskott Fantacia e: Querer, ett vackert lusitanosto på fyra år...

Av Maria - 25 januari 2011 13:33

                

Av Maria - 25 januari 2011 13:26

        

Av Maria - 25 januari 2011 12:51

Ja de här med att blogga är ju inte min starka sida och maria har ju övergett oss mer eller mindre för islanshästar...:)) Kul för henne o hon trivs verkligen där, de är ju hos grannen o jag ser henne nästan varje dag. Nu då vad händer här hemma joo...

Ovido - Quiz & Flashcards