Direktlänk till inlägg 23 oktober 2009

En liten nostalgitripp med Mia......

Av Maria - 23 oktober 2009 15:55

   Sitter i höstmörkret och tittar på gammla bilder på hästarna. Och hittade denna på Mia, då 2 år. Min första närkamp med henne, men jag vann tillslutSkrattande!

På bilden är har hon genomgått en helkroppsmakeover, från att ha sett ut som en HEL kardborre hela hon, hela pannluggen stod ut som en enhörning, rätt ut från pannan, hela manen och svansen, helt intrasslad i dessa hemska kardborrar, så vart ju resultatet ganska bra tillslut.

När kardborrarna var borta, var det dax för schampoonering och balsamering........vilket resulterade i fullt vattenkrig, med en ICKE samarbetsvillig MIa...... Men JAG vann tillslut och resultatet vart ju strålandeFlört.....// MR


 
 
Carola

Carola

11 november 2009 11:49

Hej allt väl? har du kollat om du har några kort på Habanida som du akn skicka till mig, även på MAgico när han e liten om du har :) Ha d gott Carola o Magico

http://www.carola.snabber.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 6 november 2014 12:27

  Vilken tur vi hade igår. Halmlasset kom, och vi slet som djur i det råa, kyliga vädret att täcka det med pressäningen, vilke inte var så enkelt i snålblåsten. Men vi lyckades innan snön kom !   Sen var det dax att försöka få in hästarna, som ...

Av Maria - 4 november 2014 13:18

   Nu är vi tillbaka igen efter ett långt uppehåll, och mycket har hänt på gården! Maran går med ett hingstföl som heter Mi Ojo e: Fer Avellado, och är nu 6 mån. Sen har vi vårt nya stjärnskott Fantacia e: Querer, ett vackert lusitanosto på fyra år...

Av Maria - 25 januari 2011 13:33

                

Av Maria - 25 januari 2011 13:26

        

Av Maria - 25 januari 2011 12:51

Ja de här med att blogga är ju inte min starka sida och maria har ju övergett oss mer eller mindre för islanshästar...:)) Kul för henne o hon trivs verkligen där, de är ju hos grannen o jag ser henne nästan varje dag. Nu då vad händer här hemma joo...

Ovido - Quiz & Flashcards